søndag 20. desember 2009

Au,au,au!

Jeg har skadet meg i foten og ingen skjønner hvor vondt jeg har det!!
Mor mener at jeg er verdens største pyse som hyler høyt hver gang de tar i foten min....
Hun sier at det bare er et lite skrap og at hvis det bare får fred så vil det gro fort og fint....
Jeg VET at jeg egentlig nesten har kuttet av meg foten og burde ha både gips,masse bandasjer,bedøvelse og smertestillende i tillegg til masse godis og kos, og jeg burde få overta sengen til mor og far til jeg blir frisk igjen!!
Men hører de på meg???
Neida, her tuller de bittelitt bandasje rundt og trer på meg en sokk for at JEG ikke skal vaske såret, enda jeg hadde fått det mye renere og finere enn all verdens salver mor kan komme opp med!!!
Men hør ikke på pasienten, nei!
Skulle ikke tro at mor har tatt kurs i dyrepleie og førstehjelp både for mennesker og dyr, og jobbet i helsevesenet i flere år, siden jeg får så lite medlidenhet og omsorg når jeg er så hardt skadd som jeg er.
Men en ting skal hun ha likevel; hun tvinger meg ikke på lange turer i dette kalde, våte vinterværet...
Tror de er litt glad i meg tross alt. :-)

2 kommentarer:

  1. Huff, go bedring Kela, ikke kjekt med vondt i foten.
    Er det noe på gang snart? Jeg har lagt inn link til siden deres, håper det er ok.

    Forsatt God Jul:)

    Sonja

    SvarSlett
  2. Fortsatt god jul til deg og dine også, Sonja. Det er fremdeles ikke noe på gang og akkurat nå syns jeg hun godt kan vente til litt ut i januar.... :-)
    Og selvfølgelig er det ok at du linker oss :-)

    Klem

    SvarSlett