søndag 3. januar 2010

Godt nytt år!

Nå er det begynt et nytt år, sier mor. Og det begynte visst den kvelden det smalt så masse ute...
Kan du skjønne hva disse menneskene skal bråke sånn for???


Jeg syns det hele er ganske overdrevet og holdt meg innendørs noen timer når det smalt som verst.
Mor holdt seg inne sammen med meg, men det var egentlig ikke nødvendig. For bortsett fra at jeg ikke helt skjønte hva som bråkte sånn, plaget ikke smellene meg så mye så lenge jeg kunne få ligge i fred på teppet mitt i stuen.

Men jeg er glad for at de bare bråker sånn en gang i året, ellers hadde jeg blitt ganske sur, tror jeg.
Ødelegge en ellers fin vinterkveld på den måten.....

Ellers har jeg det ganske bra for tiden. Masse turer i den herlige snøen!
For selv om den er ganske kald er den jo så moro å løpe i, bore snuten dypt ned i og rulle i! Deilig!!!
Jeg håper den varer leeeenge, men mor syns egentlig at det er nok snø og vinter nå. Men det er jo (heldigvis for meg) ikke hun som styrer været.


Vel, jeg ville jo egentlig bare ønske alle et riktig godt nytt år, håper jeg får treffe mange flotte og greie firbeinte og tobeinte i året som kommer. :-)

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg også, Kela!

    Ja, den derre nyttårsaften var merkelige greier. Hva er det med alle disse barna og voksne som kler seg i rare klær og ringer på døren i ett sett? Jeg likte det dårlig, og prøvde å få sitte på fanget til bestemor i rullestolen flere ganger, men det var ikke snakk om at hun ville det samme. Jaja. Det ga seg nå etterhvert. Smellingen litt senere var litt artig, ørene mine gikk i alle retninger og jeg synes det luktet dårlig, men jeg må innrømme at jeg raskt sovnet fra det hele, i den tro at det var fra sjørøverfilmen på tv. De skjøt med kanoner der også, nemmelig.

    Nå er jeg gla det er et helt år til neste gang :-)... Vis mer

    Snøen er kjempemorro, hvertfall når jeg får parkdressen min på når vi er i akebakken. Da danser jeg i krumspring opp og ned bakken og har det kjempemorro.

    Kos deg, Kela, dra med deg mor ut i snøen!
    Klem, frk. Siko.

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til dere alle og gratulerer med dagen i går Kela. Tenk at jeg glemte det'a!! Men kom på det i skogen i dag da:o) Håper vi sees snart. Klem fra alle oss på Kløfta

    SvarSlett