lørdag 6. april 2013

Sjalabais alle sammen!!!

Det var et himla hus her i natt!
Fikk nesten ikke blund på halen i natt, med all den aktiviteten som foregikk på rommet til matmor/far.
Reking frem og tilbake, med tepper, merkelige supper og lave stemmer.... Det var litt kipt at ikke prinsessen (jeg altså..)ikke var invitert, for jeg fikk jo ikke sove allikevel.
Men mamma, de to-beinte samboerne mine, ja til og med Shona-nabo, var på festen!!
Bråkebøttene!

De stakk også av midt på natten, med en kurv som laget merkelige lyder! Heldigvis var to-beint søster Tonje-Elin igjen for å fortelle meg hemmeligheten som de hadde sammen.
Jeg hjalp henne med å rydde på rommet til mat-mor, og der var det jammen mange merkelige lukter! Og blod, mammas blod! Hadde hun skåret seg i labben igjen, mon tro?

Først etter at solen hadde våknet litt, kom mamma hjem igjen fra bilturen, og gjett hvem som fulgte henne inn i kassen på fest-rommet??? Jepp, det var jeg!
Gjett hvem som hadde mistet hele (nesten)den store magen sin? Jepp, det var mamma!
Og gjett hvem som lå oppi kassen med henne! Ikke vet jeg, men de var mange!
Og små!!!
Og søte!!!
Og laget små lyder!!
Og luktet godt!!
Og blir sikkert kjempe gøy å leke med!
Og plagsomme!!
Men ikke ennå :-))

Slafs fra tidligere Prinsesse Troja, heretter Barnevakten-Troja
!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar