mandag 1. april 2013

Begynner å bli sliten...

Nå er det virkelig slitsomt med den tunge magen min.
Jeg finner ikke noen god stilling å sove i, og det er vanskelig å legge seg ned. For ikke å snakke om å komme seg opp igjen på en noenlunde verdig måte.

Jeg trives best i valpekassen om natten, men jeg tror jeg skal be mor om å ligge på samme rom som meg de neste nettene, for jeg syns det er best å ha henne i nærheten for tiden.
De tobeinte sier at vi har hatt påskeferie den siste uken, men hvor er ferien min da?? Er ikke akkurat ferie å gå rundt å bære på en hel flokk med valper, altså.

Dessuten renner det jo folk og hunder inn dørene her stadig vekk. Og alle skal kommentere og stryke på magen min. (Akkurat det med å stryke på magen min er egentlig bare deilig...)

Ok, noen går jeg jo frivillig på besøk til, som nabodalmatinerne. Jeg må jo benytte meg av respekten jeg nyter der nå som jeg er drektig. Vanligvis er det jo Bindi som er sjefen der...
I tillegg har jeg jo de halvvoksne ungene mine å ta meg av, og i dag kom til og med Kenda på besøk. Men hun er grei altså, hun maser ikke på meg slik ungdommene gjør. Hun kjefter til og med på Max når han ikke oppfører seg som en gentleman, så hun hjelper meg egentlig.

Nok om det, nå er jeg virkelig klar til å få ut dusinet med valper, jeg vil gjerne ha den flotte, elegante, slanke kroppen min tilbake!


Kela -tålmodig sjel

1 kommentar:

  1. Hrmmm, jeg Prinsesse Troja, er lei av at det bare er mamma som får oppmerksomhet!!!

    Litt sympati kan det værsågo komme seilende min vei også! Jeg er den som må høre på sytet til den drektige dama.
    Dårlig med turer er det også.
    Håper den derre fødselen går fort unna, slik at alt kan falle tilbake til hverdagen igjen!

    SNØFT, fra Troja.

    SvarSlett