tirsdag 26. mars 2013

Kela sin versjon....

Hmm...Jeg syns ikke noe særlig om at ungene overtar bloggen her innimellom.
Tenk å være så frekk og kalle meg tykk!!! Respektløse avkom. "Hmpf!"

Jeg skal innrømme at ting rundt meg har krympet litt og at det er blitt bittelitt tungt å hoppe inn i bilen og sånt, men å dra det så langt å si at jeg er blitt tykk mener jeg er veldig urettferdig!

Og siden Troja allerede har "sluppet katta ut av sekken" så kan jo jeg fortelle litt mer om turen til vet'n i går.
For det første tok turen mer enn 3 minutter!
Jeg måtte nemlig ligge helt stille på et kaldt bord i et mørkt og kaldt rom i minst 2 minutter!
Og så tok det en evighet etterpå når de tobeinte skulle se på et bilde på dataen der inne. Først telte mor, far og Monica (vet-damen) ryggrader og hoder en gang, så to ganger, tre ganger, og så måtte en annen vet-dame som heter Stina komme og telle, og til slutt ble alle enige om at de telte minst 12 stykker på bildet!
Og imens satt jeg helt i ro og måtte høre på all tellingen...slitsomt altså!

Så gikk det opp for meg at de mener at alle disse hodene og ryggradene er inni magen min og at det er valpene mine! Da ble jeg trøtt da!
Det er ikke rart at jeg syns det er tungt å bevege seg for tiden, jeg går jo rundt og bærer på et helt dusin RR'er!!  (RR'er er jo ikke akkurat småhunder, da)

Så jeg syns det var helt på sin plass at jeg tok meg en bitteliten lur når vi kom hjem. Men jeg vil ha meg frabedt å bli utlevert på nettet på den måten av en ungtispe flere ganger, så jeg tror jeg må finne en måte å holde henne unna tastene på....

Hilsen Kela - RR-bærer!

1 kommentar:

  1. Vraff.
    Litt friheter må en prinsesse kunne ta seg, når hun nettopp har fått vite at hele verdenen hennes som ene-valp raser sammen!!!!
    Håper valpene flytter ut fort!!

    ER DET NOEN DER UTE SOM KUNNE TENKE SEG Å HJELPE MEG Å BLI KVITT NOEN AV MINE KOMMENDE SØSKEN????

    Håpefull hilsen Prinsesse Troja :-)

    SvarSlett