torsdag 7. mars 2013

Hei.

I dag ble jeg dratt ut av sengen og inn i bilen før jeg hadde fått frokost!
Jeg begynte å tro at disse folkene mine ville prøve å sulte meg, for frokosten er tross alt dagens viktigste måltid utenom middag!

Snill som jeg er, ble jeg likevel med dem uten å mukke.
Det var jo muligheter for at vi skulle noe morsomt...
Vi endte opp hos veterinær Helen og de andre snille damene der.
Helen har endelig skjønt hvordan jeg bør behandles, og hadde funnet frem en stor, myk pute og fleeceteppe som jeg kunne ligge på. Mye bedre enn de vanlige, harde undersøkelsesbordene!
Jeg regner med at den standarden blir opprettholdt heretter.
Jeg fikk til og med legge meg ned og slappe godt av på rygg gjennom hele undersøkelsen.
Og ingen stikking noen steder!!! Bare bittelitt frisering og noe gugge på magen.

Mor og far sto i hver sin ende av "sengen" og passet på at jeg lå trygt, mens veterinær Helen strøk meg over magen med en merkelig sak.
Tror det var et slags kamera, for de kunne visst se hva jeg hadde inni magen...
(Ganske sprøtt, men så lenge de tobeinte bli fornøyd så skal ikke jeg si noe.)

Quentin/Kela-babyer


De var i hvert fall veldig fornøyd med det de så. Jeg så bare masse bobler og tåke, mens de så valper og hjerter! (Kanskje det var fordi jeg var helt utsultet at jeg ikke så noe annet enn tåkebobler??)

Dere kan jo se om dere kan se noe:









De sier at det er minst 6 små valper inni der, og denne gangen vet jeg jo at jeg ikke har spist noe, så dette er nok en følge av den turen til Oslo med far...jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at det var noe muffens med han dyrlegemannen med de rare pinnene.

Uansett hvordan de har kommet seg inn der, så kommer de vel ut igjen en dag. Frem til da skal jeg virkelig utnytte ekstraservicen jeg fortjener....hvis de bare husker på å gi meg mat!



Kela -snart mamma igjen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar