onsdag 13. mars 2013

Bilder av en voksende mage...

Noen (les: mor og far) mener at jeg har lagt litt på meg i det siste, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle klart det...jeg får jo ALDRI nok mat! Jeg kan med labben på hjertet si at jeg aldri har vært mett!
(Vel, kanskje den gangen på RR-dagene da Shasa var så snill å skubbe 3-kilo med valpefor som han hadde vunnet ned på gulvet til meg, før han hoppet ut kjøkkenvinduet for å finne Anja og Guido som er folkene hans, og som var på grillfest uten å ta ham med...men det er en annen historie.)

Vel her er noen bilder som viser hvor flott og ikke minst sprek jeg er, så det kan ikke være mange grammene jeg har lagt på meg...


Skikkelig kosemage! 

Keep smiling







Fremdeles spretten





Nå er jeg visst 5 uker "på vei" sier mor. På vei hvor da liksom???

Kela -miss slim and fit 2013

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar