mandag 25. mars 2013

Dusinet fullt!!!

Hei alle sammen;-) Det er meg, Troja,igjen.
   Mamma har sovnet, så det er endelig min tur til å sladre litt.

 Tror dere ikke den gamle tispen sovnet etter bare en liten tur til vet`n ? Ka e` no det for tull? Det var jo ikke engang en tur på 3 minutter!!!! Tror mutteren er i dårlig form for tiden.
Tykk er hun også blitt.
Det hadde vel eg og vært om eg hadde spist så mange valper som hun har.... Tror ikke eg har spist noen om eg tenker meg om....De kan umulig smake noe særlig, men gøy å leke med er de.
Tjukketispen på tur

Mamma prøver å innbille meg at hun IKKE har spist dem, men det tror jeg bare sånn passelig på, for hun spiser ALT som lukter godt. Som frokosten min i dag!!!
 Fikk ikke bestemt meg om den skulle spises fra midten eller fra kanten, før den glupske gammeltispen hadde støvsuget skålen min :-(
   Vet`n sa forresten at hun kunne telle til minst tolv små valper i magen hennes. Stakkars dem sier nå jeg!!  Her i huset er det tydeligvis farlig å komme på besøk hvis du er liten.

Det som er litt merkelig er at JEG ikke kan huske at vi har hatt småtasser på besøk  på en stund. Og fordøyelsen MIN er iallefall slik at snacksen kommer ut igjen dagen etter at jeg har knabbet dem i fór-kassen med lokk på toalettet....

Hadde besøk av mine søsken i dag, Max og Zelda.
De er egentlig ganske greie men etter å ha herjet i hagen med meg i formiddag orket jeg bare ikke mer. De to-beinte åpnet ikke døren til meg en gang! Slik at  jeg MÅTTE leke med dem, men jeg vet en hemmelig lure-vei ut av hagen som INGEN skal få vite om. HEHEHEHE ;-))
Men jeg gidder ikke å løpe noe sted, for da blir det så mye mas og roping, så da matfaren til Max skulle hente ham, lå jeg og sov i fred og ro utenfor porten.

Ooops, nå våkner tjukken så jeg går i buret og chiller litt.....hehe, 12 små magesjauere du!!!


Slafs fra prinsesse Troja  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar