torsdag 29. april 2010

Jeg er blitt MAMMA!!!

Vet dere hva???
Jeg er blitt mamma! Til seks søte små valper!

Jeg må si unnskyld til både vet'n og mor og far.
De hadde rett i alt maset om hjerter og hoder osv...
Men helt ærlig talt så syns jeg de kunne ha forklart hva de snakket om!
Så det blir bare et lite "unnskyld"...
Fødselen gikk som en lek, sier mor...hun kunne jo prøvd å føde 5 stk på under 3 timer, så tror jeg "pipa" hadde fått en annen låt, ja!

Alle sier at det er mine og Leon sine valper,
men jeg kan ikke se at han er her og hjelper til med mating, vasking og
alt annet som følger med sånne små!
Jeg må jo gjøre ALT alene! Typisk mannfolk!

Jeg har skjønt såpass at dette er resultatet av all "hanky panky" leken,
så jeg tror ikke at jeg skal la meg lure til å leke den leken på en stund, nei.

Men jeg må jo si at det følger litt goder med det å bli mamma; Jeg får maten servert på sengen, (og hvis jeg later som om jeg ikke vil ha den får jeg folkene mine til og med til å håndmate meg!), og jeg får masse oppmerksomhet og kos.
Det eneste jeg har å klage litt på er at mor hele tiden tar frem det der dumme fotoapparatet og knipser i hytt og pine!
Det er altså ikke alle posisjoner og situasjoner man vil bli tatt bilde av, altså!
Dessuten har jeg fremdeles ikke fått igjen min slanke linje...

Men i alle fall: Jeg har blitt mamma til verdens skjønneste små valper, så nå vet dere det!


Slafs fra Kela!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar