torsdag 15. april 2010

På 'an igjen...

Vet dere hva jeg måtte finne meg i denne gangen, folkens????

Joda, i går var jeg klar for en liten tur i skogen med mor, men jeg skjønte fort at det var noe muffens på gang når hun atter en gang svingte feil vei i Davangerkrysset....

Og denne gangen var hun lur nok til å hente forsterkninger på veien; Far!
Så når vi kom til vet'n var det bare å la dem føre meg inn i "løvens hule".

Denne gangen var det enda et nytt rom jeg skulle inn på og her var det kaldt både i rommet og på bordet jeg ble lagt på.
Tenk, ikke et teppe å ligge på en gang!
Jeg måtte ligge helt i ro på siden mens far og vet'n holdt meg fast.
Så tok de en maskin med noe lys over magen min og lagde en lyd, og så forsvant vet'n litt mens mor overtok holdingen og plutselig ble jeg løftet ned igjen....

Hva gir dere meg???
Hva i alle dager skulle det der være godt for?
Jeg skjønner meg virkelig ikke på de derre folkene mine for tiden, altså.

Når jeg var vel nede på gulvet igjen, tok far meg rett ut i bilen og så forsvant han inn igjen til mor og vet'n. Takk og lov at jeg fikk være i fred i bilen litt...
Mor og far var sååå happy når de kom ut igjen etter en liten stund, og sa masse pent til meg om hvor flink og flott jeg er og sånt, (alt de sa er jo en selvfølge, men for all del...la dem holde på hvis det gjør dem glade, jeg kan ta litt ros jeg)

Men tilbake til saken; de snakket noe om at jeg hadde minst 6 hoder og ryggrader i magen, men nå må jeg virkelig protestere!!!

Jeg har ikke spist sååå mye i det siste, og jeg vet at jeg i hvertfall ikke har spist noe med hode og ryggrad!!! Tror de jeg er altetende eller...???

Nå syns jeg at den der vet'n må slutte å innbille mor og far slike ting!!!
Jeg er en snill og fredelig RR tispe med veldig stor tålmodighet for mine omgivelser, men nå er det virkelig nok!!

Det er veldig dårlig gjort å spre slike rykter om meg, så til alle dere som leser dette;
Jeg har ALDRI spist hjerter, hoder eller ryggrader slik disse tobeinte prøver å innbille meg og dere!



Slafs fra en virkelig fornærmet Kela

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar