onsdag 15. mai 2013

Endelig fikk jeg litt tid til å taste litt igjen....

Tror dere ikke mor og far er begynt å oppføre seg rart igjen???
Far har begynt å putte to og to valper i bilen og kjøre av gårde med dem...UTEN meg!
Så er han borte en stund, kommer hjem igjen, bytter valper og drar av gårde på nytt. Og sånn har han holdt på noen dager. Fullstendig sprø, spør du meg!


Og i går kveld ble mor med på galskapen også; De tok bånd på hver sin valp og gikk ned bakken til innkjørselen vår med dem, så ruslet de litt rundt nede i veien før de kom opp igjen og byttet valper og gjorde alt på nytt flere ganger...
Skjønner ikke hva de prøver på egentlig. Kanskje de prøver å kvitte seg med dem, men så er det ingen som vil ha bråkebøttene...

Jeg må jo innrømme at jeg syns det er ganske greit med en pause eller to fra valpene innimellom, men å kvitte  seg med dem er å gå litt over streken altså!
Mistankene mine har bare blitt styrket med alle disse ukjente menneskene som kommer på besøk hele tiden, de hilser såvidt på meg og Troja før de stuper i valpekassen.
Så jeg har funnet ut at det er best å passe på litt ekstra for tiden. Heldigvis får jeg god hjelp fra Troja med å passe på. Planen min er at en av oss prøver å bli med når mor og far oppfører seg mistenkelig...jeg følger med når de går på kjøkkenet eller andre steder det kan være mat, så kan Troja følge dem ellers.
Regner med at det skal gå fint!

Vi hadde forresten besøk av Hanne (som er oppdretteren til Quentin og meg) og Åsa (som er matmoren til Quentin) forrige helg. Det var kjempekoselig og Åsa tok noen flotte bilder av Troja som jeg tenkte dere måtte få se. Hun er jo tross alt blitt en flott ung dame!  (Og så har det vært veeeldig mye valpefokus her inne en stund...)

Hilsen Kela - Mamma med stor M





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar