torsdag 30. mai 2013

Litt småprat fra Kela

Skal si det er varmt og deilig for tiden....kanskje litt i varmeste laget faktisk.
Jeg og ungene mine tilbringer dagene ute nå, litt på terrassen og litt i hagen.
Mor sier det er herlig å slippe å skifte aviser i valpekassen mer en en gang for dagen. Skjønner ikke hva hun mener jeg, valpene leser jo ikke aviser uansett!?!

I går var Max og Zelda fra det forrige kullet mitt her oppe hele dagen, og det syns valpene var kjempegøy! Tenk å få herje med to voksne RRer til!
Zelda går rett i leken, men Max må brumme litt til de små "pirajaene" før han kan leke, må jo gi dem beskjed om hva som er lov og ikke. F.eks er det IKKE lov å bite i ting som henger.....

Mor har visst lite å gjøre for tiden, for hun er begynt yte service til hundene i nabolaget i tillegg til meg og mine.
Et par ganger for dagen tar hun turen ned til Dalmatiner-vennene mine i nabohuset og lufter dem hver for seg.
Hun mumler noe om løpetid og viril hannhund som forklaring på hvorfor Bindi og Worry ikke får leke sammen for tiden....Men, men, så lenge det ikke går ut over meg, så kan hun løpe rundt og lufte hunder i hele nabolaget for min del.

I dag har far tatt med seg Troja på jobb, stakkars hund. Jobbe i denne varmen!!!
Jeg tror jeg må ta meg en alvorsprat med far når han kommer hjem. Skal Troja jobbe med noe, så er det som barnevakt her hjemme, mener nå jeg. Han kan virkelig ikke ha tenkt godt nok over hvor slitsomt jeg har det med 9 små...
At hun får være med på sykkeltur til og fra jobben er jo også litt urettferdig. Jeg liker det mye bedre enn henne nemlig!

Nok prat, litt bilder fra de siste dagene:
Trygt og godt hos storesøster Troja

Mamma Kela passer også på de små

Vi slapper av i skyggen


Den som sover....

...synder ikke

3 på rad

En stor og en liten

Max og Zelda koser seg med småtrollene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar