torsdag 30. mai 2013

Haalaien fans! Troja`s tid på nettet :)

Mutter`n snorker høyere enn jeg trodde det var mulig, og små-jeklene sover/leker/sloss/o.s.v. så nå labber jeg over tastaturet.

Men det som jeg ville fortelle om er en rar helg. Utstilling. Jepp, folka her i huset tok endelig en utstillings tur som ga gull(nesten).
 Skulle forresten bare mangle, de skulle jo stille MEG. Med nydelige negler(klippet for anledningen) og silkemyk pels, (nyvasket), skulle handler Anja vise meg frem til en dommer.
 Jeg sto som en gudinne. Men den derre løpingen i ringen var bare noe dr.tt. Anja kan bare løpe hun, jeg vil gjerne lunte rolig etter....
Fikk mitt første cert uten ett steg fortere enn rolig gange.....Tror dommeren likte meg. 3 beste tispe lørdag.
Søndag løp jeg litt med Tonje-Elin foran...4 beste, med res.cert.

Nok om det, var med far på jobb i dag. Tidlig på`an altså. Men det var helt greit. Jeg hadde det ikke så travelt som her hjemme..... Men fikk nå hilse på en pus. Eller kanskje ikke akkurat hilst, men jaget iallefall. Litt. Var bundet i et litt for kort bånd. Fikk nesten tak i halen på katta, men da tok plutselig båndet slutt.To ganger.....
Far bråker noe forferdelig på jobben sin. MEN HAN KAN GRAVE HULL, STORE HULL. (Skjønner ikke at han kan klage på mine små hage-hull hjemme....)
Tror at jeg endelig har lært ham litt hunde-tale, for da han hjalp meg med å få linen min løs fra noen planker med den svære grabben på maskinen sin, slikket han seg på munnen for å berolige meg. Som om jeg ble stresset av det.... Men høflig som jeg er svarte jeg ham på samme måten, kanskje han trengte litt trygghet? Det kan han jo få, for jeg er jo tryggheten selv:).







Etter en lang dag på jobb, ville jeg bare hjem. Men far hadde selvfølgelig andre planer.
Jeg burde kanskje skjønt tegningen litt tidligere, for sykkelen sto jo rett ved bil-buret...Gubben ville sykle hjem fra jobben i dag.
En sykkeltur er kjekt det, men litt for langt for mine delikate poter etter en slik spennende dag.
Såre er potene også, har jeg tastet for mye tro?

Slikk og slafs fra Jobbe-Troja.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar