lørdag 28. mai 2016

Helg igjen!



Så var det lørdag og huset er fullt av tobeinte som henger over valpekassen igjen. Lurer på om det er sånn det skal bli fremover...?
Jeg syns egentlig at det er ganske greit, for da får jeg muligheten til å slappe godt av mens de tobeinte underholder krapylene mine. Jeg får jo litt ekstra kos jeg også altså.

Holde "hånden" til mamma
Og så fikk jeg gave av noen av de tobeinte når de kom, så det er bare vinn vinn med besøk!

Og alle som kommer innom syns at valpene mine er verdens vakreste. Og det er de jo! Alle 11!
Kooser seg på mammas rygg
De har begynt å utforske omgivelsene mer nå og velter ut av valpekassen titt og ofte, så mor og far har måttet legge til en "etasje" på inngangen til valpeinnhegningen.

Valpene har faktisk begynt å spise annen mat enn bare meg, og det er bra, for de har nesten spist meg opp, sier mor og far.
Det ville jo være litt dumt å spise opp sin egen mor...hvem skal da passe på dem???
Så derfor fant mor og far ut at det var på tide de bidro litt de også. Så nå får de en brunaktig gugge et par ganger for dagen, og den går ned på høykant. Men de griser noe inn i granskauen, så jeg får en himla jobb med å vaske opp etter dem hver gang de har spist! Aldri slutt på en mors arbeidsdag....



Sliten 11-valps mor 
Sukk og slafs fra en sliten mamma Troja



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar