torsdag 5. mai 2016

Phuuu. Hallaien alle sammen.

Pes, her er ikke noe som det pleier.
Lille Troja, hehe, deeet er ikke særlig sant lenger. Jeg vralter som en middels feit stuegris, og magen subber nesten ned i bakken, selv om jeg står nesten fullt oppreist!!
Livet er blitt helt annerledes etter at "svenske-parasitten" inntok kroppen min. Den lever forresten sitt eget liv der inne i magen min, jeg kjenner til stadighet at det buler og trykker på magen , selv om jeg har vært ute og bommelommet!
Puust og pes, det kan jo hende jeg er alvorlig syk. Var hos vet`n her hine dagen. Der fikk far på seg en underlig frakk. Vet`n og far tok "bilde" av magen min. (phøø, ordentlig rart bilde, kan jo ikke se den fine magen min litt engang!!)
Men de fikk visst sett det de ville. De virket veldig fornøyde over det rare fotoet, to-beintene klarte å telle ni-ti-elleve parasitter der inne. Jeezzus. Trodde det var bare én jeg.

Kanskje jeg er dødssyk, det kan jo ikke være heldig med så mange fremmedlegemer inne i kroppen på en gang!! Vraf, snakker om fremmedlegemer, mor har i det siste puttet en liten pinne opp i rumpa på meg minst to ganger om dagen. IKKE NOE KJEKT. Hvis noen kan si det til henne: DET ER IKKE GREIT, slutt å plage en stakkars syk tispe.

Noen goder er det jo å ikke være helt fit.

Følgende endringer er innvilget hos de tobeinte husvertene:
             Fri tilgang på mat (yes, det KAN jo ha en innvirkning på livvidden min?)
             Fri adgang til sjefenes soverom (har jo fått egen flott seng der!)
             Blir bare kommandert ned fra fars seng ca annenhver gang (hehe, det lønner seg å være sta)
             Magekos flere timer om dagen (og om natten hvis jeg peser litt ekstra høyt)
           
Nevnte tilgang på mat er ikke ueffen, bofff. Ikke nok med at matskålen til stadighet er halvfull, så er det nesten slutt på å gi meg tørrfor. Håper jeg har spist opp allverdens tørrmat, slik at jeg slipper å plages med den igjen.
Slafs, gi meg heller deilige porsjoner med menneskemat og uendelige rekker med boksemat med kjøtt og saus.

Phees, magen står på spreng og tempen faller. Kroppen stresser fælt nå. Tror noe er i gjære. Var nettopp ute på plenen en tur, og ville gjemme meg under terrassen, men matmor sa nei, hun ville ikke være med under der.
Phes, har litt kramper i magen i dag...
Sengen er veldig fristende nå, men jeg finner ikke roen helt.

Kanskje parasittene er på vei ut nå ?

Sukk og stønn fra Tjukke Troja.
           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar