lørdag 2. februar 2013

Troja's tur!

Hei, alle sammen.

Jeg heter Troja og er datteren til Kela som dominerer innleggene her på bloggen.
Mamma har tatt med seg far i huset på langtur tydeligvis, for de har vært borte i hele dag...og så har de latt meg bli igjen her hjemme med mor og de tobeinte ungene.
Syns det er litt dårlig gjort, for de gjør helt, helt, helt sikkert noe kjempegøy som jeg ikke får være med på. Typisk voksne!

Mamma stikker av og lar meg sitte igjen med alt ansvaret for familien forøvrig!
Hun aner ikke hvor mye jobb det er å passe på mor og 3 unger!!
Også akkurat nå når jeg egentlig har mer enn nok med å lete etter en mulighet til å komme meg ut av hagen uten at noen ser meg sånn at jeg kan finne noen hannhunder som vil leke med meg... Nabodalmatineren  Worry hadde helt sikkert lekt masse med meg hvis vi bare hadde klart å komme ut av hver vår hage.

Jeg vet ikke hvorfor jeg vil leke med akkurat hannhunder for tiden, men det finner jeg vel ut når jeg finner noen??? Eller?
Mor sier at jeg har løpetid og at det er derfor hannhundene syns jeg er så fantastisk for tiden, men jeg løper jo hver dag og jeg er jo fantastisk HELE tiden, så jeg skjønner ikke helt hva løpetid betyr....
Uansett syns jeg det er dårlig gjort at jeg ikke får leke med hannhundene nå når jeg endelig har lyst til det! (Vanligvis syns jeg at de er ganske innpåslitne og voldsomme når de leker)

Vel, når mor stikker av og lar meg bli igjen, så kan jo jeg kapre litt plass her inne på bloggen :-)
Jeg skal benytte muligheten til å vise meg litt frem for dere og la dere få vite litt om hva jeg syns er kjekt.
Jeg er for eksempel veldig glad i å se på naturprogrammer på tv'en, og det har jeg fått lov til å gjøre i dag. (Sikkert fordi mor syns synd på meg fordi mamma har latt meg bli igjen her)
 Så da er det tid for litt sjøldigging:

Troja poserer
Godt å få litt kos når man ser på tv 
Dypt konsentrert om dyrene på tv'en

Troja må svare dyrene på tv'en

Litt mer til høyre, takk

Troja alias "ULV"

WHAT??

TV-titting

Legg merke til linselusen i bakgrunnen.... :-)




Oi!


Jeg håper dere ikke sladrer til mamma om at jeg har kapret bloggen hennes....
Slafs fra Troja :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar