lørdag 2. februar 2013

På 'an igjen....

Nå har disse smågale tobeinte funnet ut at jeg skal få meg et kull med valper igjen...akkurat som om ikke jeg har nok jobb med de tre fra forrige kull som bor her i huset, de blir jo aldri helt ferdig oppdratt.
Men de mener visst at jeg er en så flink mamma at jeg takler en bande til, og beskjeden som jeg er, må jeg jo si meg enig.
Mine små fra første runde har jo vist seg å bli en gjeng med flotte, gode og snille individer. (Selv om de altså fremdeles må få litt oppdragelse av meg når de ikke oppfører seg. En mors jobb er jo aldri ferdig, spør du meg.)

Men tilbake til saken.
Jeg har nå måttet tåle ørten turer til vet'n for å sjekke noe progeste-et-eller-annet. Det er visst noe i beina mine, for vet'n driver å stikker meg i foten hver gang jeg kommer på besøk til henne.
Jeg syns det er litt dårlig gjort av dem å stikke meg, for jeg er jo bare snill og grei når jeg kommer på besøk til dem...
Vet'n min sier at jeg ikke er helt som alle andre hunder, og det er derfor de bruker så lang tid på å finne det derre progeste-hva-det-nå-er.
Hun har jo helt rett, jeg er jo noe helt for meg selv!
Bare spør mor og far, de vet at jeg er verdens beste!
Alle er egentlig veldig greie hos vet'n min, snakker fint om meg og viser at de vet hvor spesiell jeg er, så jeg tilgir dem for all stikkingen med en gang jeg får en godbit eller to...

Jeg håper de snart finner den der progeste-greien, for jeg er egentlig litt klar for sånn hanky-panky-lek igjen jeg nå.
Kjenner jeg mor og far rett, så må jeg vel kjøre i evigheter for å få leke litt. Men så lenge jeg får leke så....

Jeg skal prøve å holde dere oppdatert fremover, men det er ikke så ofte jeg får slippe til lengre...

Slafs fra Kela :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar