fredag 15. februar 2013

Mamma er en dustehund!


Mamma Kela er begynt å oppføre seg veldig rart.
Hun skal kneke på mor og far hele tiden og vil ikke leke noe særlig med meg.
Hun har til og med gitt meg beskjed om at jeg er innpåsliten! Jeg er jo ikke innpåsliten i det hele tatt i forhold til hva hun er på mor og far...det må da være lov å legge seg rolig ned ved siden av henne når hun har den beste plassen foran peisen???

Men tilbake til det jeg egentlig skulle fortelle dere.
Mamma er som sagt veldig knekete og masete på mor og far, og nå har de faktisk gått med på at mamma får ligge på fanget til far i godstolen hvis hun tar teppet sitt opp der først!
Mens jeg må fint ligge igjen nede på plassen foran peisen...
Snakk om urettferdig altså!
Stakkars meg må ligge på gulvet...

...mens mamma geiper til meg der hun ligger på fanget til far

Mor og far sier at det er fordi mamma kanskje har valper inni magen at hun er så rar, og at vi bare får godta at hun er sånn en stund. De mener faktisk at det er positivt at hun er sånn!
Men jeg da, da skal jeg bare godta at mamma er helt snål og ikke lar meg gjøre noe morro med henne uten at hun kjefter på meg?
Ikke får jeg lov å trakke på henne når jeg skal legge meg ned mellom henne og peisen, ikke får jeg lov å klapse henne litt på hodet med labben min når hun er kjedelig og bare ligger der når jeg vil leke, og ikke får jeg lov å ta hennes plass på fanget til far! Og gjett om jeg har prøvd!

Jeg tar jo ikke såå mye plass

Ser dere hva jeg mener???


Syns det er dårlig gjort, jeg!
Hva skal hun med valper i magen da, hun har jo meg...(og Max, Zelda og "miniMaxen") Skulle tro hun hadde nok å ta seg til med oss om ikke hun skal putte en haug med valper inni magen også. I alle fall hvis det er de som gjør at hun oppfører seg så tullete.
Hun kunne i hvert fall latt være å putte alle valpene inni magen. Jeg kunne jo fått en å leke med siden hun likevel blir så snerpete når hun har alle inni der...valper er jo mye mer morro når de er utenfor magen.



Jeg håper ikke hun har tenkt å være så dustete lenge, for da blir det jaggu kjedelig her i huset.

Snurt boff fra Troja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar