mandag 9. september 2019

Vet'n hadde rett!

Hjelpe meg, veterinæren hadde faktisk rett!
Det er en hel flokk med valper i magen min. Nå har jeg sett det selv, så nå tror jeg på det!

Jeg fikk ikke middag i dag. Og det bare fordi vi skulle til vet'n og ta bilder, sa mor.
Det blir jo tatt bilder av meg støtt og stadig, og det har jo aldri hatt noe betydning for maten min før, så jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke skulle få middag i dag.
Jeg prøvde iherdig å få mor til å forstå at jeg holdt på å sulte ihjel, både med blikk og lyder, men mor var standhaftig og sa: "Ingen middag på deg før vi har tatt bilder" 
Blææ, teite mor!

Vi dro endelig avgårde for å ta disse bildene.
Når vi kom frem jeg ble tatt med rett inn på fotorommet hvor de la meg sidelengs på et kaldt bord hvor det rareste kameraet jeg noen gang har sett ble plassert et lite stykke over magen min, og så tok vet'n 1 bilde og så var vi ferdige.
Ingen middag bare for dette?? 1 eneste bilde!?! Helt alvorlig?!

Et minutt senere fikk jeg se bildet, og jeg trodde nesten ikke det jeg så!
Kameraet hadde tatt bilde inni magen min, og der var det faktisk helt fullt av valper!
De lå helt hulter til bulter og det var helt umulig å se hvor mange det er, men jeg har helt klart magen full i valper!
Hjelpe meg, hva skal jeg gjøre nå??
Det kravler og beveger seg masse inni magen, og hvis de vokser eller det kommer flere inni der kommer jeg til å sprekke!!
Jeg håper mor og far ikke har tenkt å la dem fortsette å bli inni der lenge...

Jeg venter i spenning på hva de har tenkt å gjøre med saken.  Noe vil vel skje snart, regner jeg med. Mor og far pleier jo å hjelpe meg når jeg trenger det.
For eksempel sånn som den gangen jeg falt ned i en sprekk i fjellet og satt fast rett over sjøen.
Da fant mor meg, og far hoppet ut i sjøen og reddet meg ut av fjellsprekken.
De har jo faktisk vist at de er til å stole på når det gjelder, så de ordner nok opp for meg denne gangen også. Jeg får bare vente og se hvilken løsning de har på dette...

Til neste gang, ha det bra. Nå skal jeg få meg litt mat!
Snakkes!
Hilsen Gala Cala

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar